Een jeugdproductie van Firma Frictie in samenwerking met Theater de Tamboer.

BREAKING NEWS

Wereldwijd onderzoek toont aan dat de kans groot is dat als je vroeger populair was, je later óók meer succes hebt: veel vrienden, geld en aanzien!

Populair zijn is dus iets waar je voordeel van kan hebben. En eerlijk is eerlijk, op school willen
we dat allemaal wel: populair zijn. Maar hoe doe je dat eigenlijk? Hoe zorg je dat anderen je
leuk vinden?

Om dat te onderzoeken zijn theatermakers Stella en Lusanne in het populariteits-lab
gedoken. En vandaag zullen ze voor het eerst de resultaten met jullie delen. Stappen jullie
samen met hen in de populariteitsmachine?

‘’Als ik een ruimte binnenloop, wil ik dat iedereen mij leuk vindt’’ is een dapper, grappig en
kwetsbaar onderzoek naar hoe je goed in de groep ligt. Wie wil jij zijn en wie bepaalt dat
eigenlijk? Een hoopvolle voorstelling voor schreeuwerds, eenlingen, grijze
muizen, mensenmassa’s, popiejopies, haters, brugpiepers, nobody’s en pleasers. Voor iedereen met het stiekeme verlangen gezien te worden mét of zonder 1000 volgers.

Deze voorstelling zien? Ga naar:

Subsidiënten: Emmaplein Foundation, Het Prins Berhard Cultuurfonds, Gemeente Arnhem, Gravin van Bylandt Stichting, Provincie Drenthe, Janivo Stichting, Station Noord, Gemeente Hoogeveen, Dioraphte

Foto's

Concept Stella van den Sigtenhorst
Spel Stella van den Sigtenhorst en Lusanne Arts
Regie Luit Bakker
Dramaturgie Margriet Dijkema
Vormgeving Marcel Kranendonk
Geluidsontwerp Sebastiaan Bax
Lichtontwerp Janine de Weerd
Marketing Pepijn Buizer
PR-beeld Liza Kollau
Flyer, poster Jochem ter Beeke
Met dank aan Theater de Tamboer